Liity saamattomien kirjoittajien kerhoon

Blogeissa puristaan aina välillä saamattomuudesta. Minäkin olen valitetellut saamatonta kirjoittamistani. Mutta ei hätää! Nyt saa olla saamaton ihan virallisesti. (Tai no virallisesti ja virallisesti...) Ei tarvitse kuin liittyä Saamattomien kirjoittajien kerhoon! Kerholla ei ole tietenkään mitään toimintaa, siihen olemme liian saamattomia, mutta tein sille silti logon:




Minulla on selvästikin liikaa aikaa, jotta saisin muuta aikaan. Mutta onneksi on edes kesä! Jäseninä on vasta minä ja Dee, mutta pääsyvaatimuksena on vain - ainakin ajoittainen - saamattomuus.

Okei, yritän palata seuraavassa postauksessa järkevämpien asioiden pariin. Aion raportoida hieman NVL:n arvostelupalvelusta ja sen palautteesta. Täällä oli ihanan aurinkoinen juhannus, toivottavasti mahdollisimman monella muullakin. :)

Kommentit

  1. Joo mietinkin että potkitaanko minut nyt ulos kun en ole ollut saamaton. Sitten tajusin, että en ole edes kirjoittanut koska 28 on koelukijoilla. :D Onko saamatonta unohtaa tuollainen asia vai vain huonomuistista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä tiedä. :D Mutta hei, ajoittainen saamattomuus riittää. Minäkin olen hiukan ryhdistäytynyt, tai ehkä kuvittelen vain. Ehkä en ole oikeasti saanut mitään aikaan. :D

      Poista
  2. Saamaton olen minäkin. Yritän epätoivoisesti luoda jotain uutta, mutta jos onnistunkin siinä, en pääse kuitenkaan aloitusta pidemmälle, jos välillä siihenkään. Saamattomuus liittyy kyllä kirjoittamisen lisäksi kaikkeen muuhunkin... Mutta kirjoittamiseen kyllä pääasiassa :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin haluaisin luoda jotain uutta, olen pyöritellyt samoja teemoja ja henkilöitä niin pitkään. Mutta en pääse aloitussivua pitemmälle! :D En kyllä tiedä, auttaako tämä meidän kerhomme varsinaisesti asiaa. Se lähinnä kannustaa saamattomuuteen.

      Poista
  3. Mahtava! :D
    Liityn heti? Mitkä ovat liittymismuodollisuudet? Pitääkö miettiä tanssimista heinäpellossa, ringissä vastapäivään, saamatta aikaiseksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa! Lisää jäseniä. Ei meillä taida olla liittymismuodollisuuksia, mutta itse asiassa tuo ehdotuksesi on hyvä. Eli käytä sitä ja pääset jäseneksi!

      Dee muotoili kerhomme sisällön jotakuinkin niin, että kerhossa voimme pohdiskella mitä tekisimme kirjoittamisen suhteen, mutta se jää pohdiskeluksi.

      Poista
  4. Hih, mahtavaa, että muutkin ovat saamattomia. :D

    Itse olen ollut niin saamaton, etten ole saanut kirjoitettua edes kommentteja viimeaikaisiin postauksiin. Onneksi oma saamattomuuteni on vain kausittaista (ja tulee aina hyvien tekosyiden kanssa).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lila, saamattomuus tulee ja menee. :) Kommentteja on aina hauska saada, mutta kesällä blogirintamalla taitaa hiukan hiljetä niin postausten kuin kommenttien puolella. En itsekään ole jaksanut olla niin aktiivinen kuin joskus. :)

      Poista
  5. Hieno logo! Minulla tuo saamattomuus tulee puuskissa, pääsekö tällainen tuurisaamaton mukaan? Nyt on hieman parempi kausi meneillään, mutta noita saamattomuuspuuskia on tullut viime aikona turhan tiuhaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa mukaan! Logonkin saa ottaa vapaasti käyttöön. Minä ajattelin, että tällainen lähestymistapa voisi häätää saamattomuuden pois. En kyllä tiedä miten. :)

      Poista
  6. Jäsen! Ilman pienintäkään epäröintiä :P
    -Leijona
    http://leijonakirjoittaa.vuodatus.net/

    VastaaPoista
  7. Minäkin olen saamaton! Jopa niin saamaton, etten ole saanut kommentoitua mitään moneen päivään, en ole kirjoittanut vaan maannut sohvalla ja lukenut. Jopa muutaman niin huonon kirjan, että olen varma että voisin kirjoittaa itse paremman, mutta en ole saanut aikaiseksi. Että hyvin menee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa kerhoon! :) Vaikka ehkä Aikaansaavien kirjoittajien kerho olisi kannustavampi?

      Oletko NVL:stä kuullut?

      Poista
    2. Niin ja olet sinä ainakin ahkerasti postannut kirja-asrvosteluja, joten täysin saamaton et ole!

      Poista
  8. Joo tämä on juuri niin mulle sopiva kerho. Ja ei mitään muodollisuuksia eikä toimikuntia, aah. Kiitokset.

    VastaaPoista
  9. Tämä on niin minun kerhoni. Kas kun en ole itse tällaista jo perustanut. Milloinkas on saamattomien kirjoittajien kokoontumisajot?! =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa kerhoon! Sillä ei ole ollut vielä toimintaa. En tiedä tuleeko koskaan olemaan. Mutta ainakin se on olemassa. :D

      Poista
  10. Minä, minä, minä! Minä olen ollut niin saamaton, että huomaan tällaisen kerhon pystyttämisen vasta viikkoa myöhemmin. Pääseekö sillä kunniajäseneksi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääsee! Kunniajäseneksi vähintään. Huh, tästä kerhostahan tuli yllättävän suosittu. :)

      Poista
  11. Hei, minä liityn tähän :-D! Olen jo aiemmin huomannut logon, mutta en ole päässyt aikeessani eteenpäin. Olen ihan mestari keksimään sijaistoimintoja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa mukaan! Aina mahtuu mukaan. :)

      Poista
  12. Hei!! tää on niin mahtavaa! mä alotan aina uusia juttuja, saan ehkä kirjoitettua 30 sivua, ja sitten se lopahtaa siihen:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sittenhän voit liittyä Saamattomien kirjoittajien kerhoon. :)

      Poista
  13. Mäkin haluan liittyä, ehdottomasti! :D sit ei tarvi enää kantaa huonoa omaatuntoa siitä, että on toisinaan saamaton kirjoittaja. Päinvastoin, siitä voi jo lähes olla ylpeä! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa kerhoon! Meitä on jo monta. :)

      Poista
  14. Lieneekö kesäinen blogiviidakko ollut turhan tiheä, konsapa sain samoilluksi tänne vasta nyt? Kieliniekka jos saisi jotain aikaan, olisi keksinyt idean itse.

    Liittänenköhän logon siihen blogiin, johon en saa kirjoitetuksi torstairunoja tai loppuviikon pakinoita, vai siihen, jossa olen jo vastannut haasteisiin kuukauden aikana...

    ananas2go on gmailissa, jos joku kaipaa saamatonta vertaislukijaa.

    VastaaPoista
  15. Vieläkö saamattomien joukkoon mahtuu mukaan? :D Minä olen niin silmittömän saamaton, etten saanut edes kommentoitua tähän kesällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kai mahtuu! Ei kokorajoituksia. Tervetuloa saamattomiin. Meillä ei sitten ole mitään toimintaa, olemme siihen liian saamattomia.

      Poista
  16. Jahas, täällä yksi niin saamaton, että löysin kerhon vasta nyt. Ihan kuin minulle tehty siis. :D Liityn ehdottomasti mukaan.

    VastaaPoista
  17. Mahtava kerho, että on aivan pakko liittyä! Olen innokas keksimään ideoita, mutta kirjoittaminen loppuu aina lyhyeen... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa kerhoon! :) Täällä saa vapaasti olla saamaton ilman paineita.

      Poista
  18. Sopiva kerho tuntuu olevan minulle, kun ei tekstiä vaan meinaa nyt syntyä.

    Niin on saamaton meno, että ihan hävettää. Loistava kerho ja jäseneksi pakko ryhtyä.

    VastaaPoista
  19. Hehe, taidan olla niin saamaton, että huomasin tämän kerhon vasta nyt. :D Oikeuttaako se liittymään jäseneksi?

    VastaaPoista
  20. Minulla on ihan sama juttu kuin Elinalla, hah hah :D En tiedä, olenko liian saamaton liittyäkseni ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa joka tapauksessa kerhoon. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!